A Google Ads a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, a Google online hirdetési rendszere, ami több, mint 90%-át éri el a felhasználónak. A Google (valamint a Google tulajdonában lévő Youtube) lefedettségnek köszönhetően könnyen juttathatjuk el üzenetünket leendő ügyfeleink számára. A GoogleAds fizetett hirdetések nagy előnye, hogy részletesen nyomon követi a hirdetésünkhöz tartozó mérési adatokat, pl: hányszor jelent meg a hirdetésünk, mekkora volt a kattintások száma, hányan és mikor, melyik oldalról hagyták el a weboldalunkat.
A konkrét adatokon alapuló mérések segítségével jóval precízebben szűkíthetjük le azokat a felhasználókat, akik nem csak potenciális látogatóink, de tényleges vásárlóink is lehetnek, ezáltal sokkal inkább rájuk tudjuk szabni a hirdetések szövegét, azok megjelenítési idejét, helyét, gyakoriságát, ezáltal maximalizálva hirdetésünk hatékonyságát.
Számos esetben nagy segítség ügyfeleink számára a már meglévő és futó hirdetések és fióktípusok felülvizsgálata, melynek során feltérképezzük mind a beállítási, mind a célzási, mind az esetleges marketing hibákat, melyek miatt a ráfordított összeg és a megvalósult konverzió aránya nem megfelelő.