Vállalkozásunk sikeréhez elengedhetetlen, hogy elemezzük versenytársaink online és offline jelenlétét, piaci erősségeiket, gyengeségeiket. Amennyiben iparágunk konkurenciáiról szinte mindent ismerünk, nem csupán versenyelőnyre tehetünk szert, de új ötletek, szolgáltatások vagy termékek bevezetésénél hatékonyan tudjuk felmérni, mennyire versenyképes az ötletünk, illetve mekkora és milyen költségekkel kell kalkulálni a sikeres működéshez.
A konkurenciaelemzés segítségével meghatározzuk mely vállalkotások ügyfeleink jelenlegi és leendő versenytársai, akikről online SWOT-analízist készítünk.
A Greenapple Marketing online konkurenciaelemzése:
– felméri a versenytársakat,
– felméri azok online és offline piaci jelenlétét,
– felméri azokat az előnyöket és gyengeségeket, melyekre alapozva hatékony stratégiát lehet kialakítani saját vállalkozásunk esetén,
– tartalmazza nem csupán a weboldalak, az esetlegesen futtatott hirdetések – hatékonyságelemzését, de az adott működési területen felmerülő nehézségeket, előnyöket is,
– új szolgáltatás indításakor lehetőséget arra, hogy felmérjék érdemes-e és ha igen, mennyit, milyen várható megtérülési rátával ötletükre fordítani (itthon és külföldön egyaránt).